آرد سوخاری یکی از مواد مورد نیاز برای طبخ انواع غذاها می باشد. این آرد در منازل، رستوران ها، هتل ها و سایر اماکن پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع غذا های سوخاری و سرخ کردنی را به کمک آن تهیه می کنند. نوع حرفه ای آن از ترکیبات کامل تری بوده و نیاز به افزودنی های غذایی را کمتر می کند. با خرید عمده آراد سوخاری حرفه ای می توان از قیمت مطلوب بهره مند شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر این مطلب را تا انتها دنبال نمایید.
مواد تشکیل دهنده آراد سوخاری حرفه ای
مواد تشکیل دهنده آرد سوخاری حرفهای عبارتند از نان های حجیم که رطوبت آنها گرفته شده و سپس آسیاب می گردند. البته میزان زبری آن هم بسته به نحوه آسیاب شدنشان متفاوت می باشد. در نوع حرفه ای این آرد، ادویه جات و چاشنی های غذایی به منظور خوش طعم تر کردن غذا به کار می رود.
آویشن از جمله این ادویه جات میباشد. نمک و فلفل سیاه نیز به مقدار کافی در آن یافت می شود. اصولا از پودر پیاز و پودر سبزی های معطر خشک شده مانند جعفری، ریحان هم استفاده می کنند. زردچوبه از دیگر چاشنیهای و مواد تشکیل دهنده آرد های سوخاری حرفهای به شمار می رود. پودر سیر جهت خوشمزه تر کردن و همچنین گرفتن بوی غذا هایی مانند ماهی و مرغ مورد استفاده قرار می گیرد.
مراکز فروش آراد سوخاری حرفه ای
مراکز فروش آرد سوخاری حرفه ای محصولات خود را در قالب بسته بندی های مختلف به صورت مستقیم از طریق این سایت فروشگاهی عرضه می کنند. با توجه به اینکه در سالهای اخیر دلالان سبب افزایش بی رویه قیمت ها در بازار فروش محصولات مختلف به ویژه آرد سوخاری شده اند، فروشندگان عمده با راه اندازی فروشگاه های اینترنتی از دخالت آنها جلوگیری نموده و به همین دلیل قیمت های ارائه شده در این مرکز فروش بسیار پایینتر از بازار آزاد و سایر مراکز خواهد بود.
البته عوامل مختلفی می توانند قیمت خرید آرد سوخاری حرفه ای را تحت تاثیر قرار دهند. کیفیت محصول همواره در فروش آن نقش بسزایی دارد. بنابراین محصولات درجه یک قیمت بالاتری خواهند داشت. نوع بسته بندی و هزینه ای که برای آن صرف میشود و همچنین بسته به وزن آرد هزینه تمام شده آنها متفاوت خواهد بود.
میزان تقاضا برای خرید را باید به عنوان عامل بعدی ایجاد کننده نوسان در بازار فروش محصول بیان نمود. نوع ترکیبات به کار رفته شده در آن هم میتوانند قیمتها را در حد زیادی تحت تأثیر قرار دهند. قیمت هر یک از این مواد هم در قیمت تمام شده آرد اثرگذار است. برند و کارخانه تولید کننده عامل بعدی می باشد.